Za nami BC Customer Day 2023! Jak przebiegła konferencja dla klientów IT.integro?

Business Central, Wydarzenia
29 listopada, 2023
BC Customer Day 2023

16 listopada zorganizowaliśmy kolejną już edycję BC Customer Day. Konferencja dedykowana naszym klientom odbyła się w samym centrum Warszawy. W tym roku jej głównym celem było przybliżenie zebranym aktualnych strategii rozwoju Business Central i świata zintegrowanych z nim aplikacji, a także wskazanie, jakie zmiany zachodzą w naszych metodach pracy. Do udziału zarejestrowało się blisko 170 gości!

Zgodnie z tradycją, oprócz części konferencyjnej, nie zabrakło również wieczoru pełnego emocji. Czyli wspólnej kolacji z rozdaniem nagród BC Customer Day 2023.

2 ścieżki tematyczne

W tej edycji wprowadziliśmy nową formułę konferencji. Część prelekcji odbyła się w ramach 2 osobnych ścieżek tematycznych – jednej dedykowanej aplikacjom biznesowym oraz drugiej poświęconej kierunkom współpracy. Poprzez takie rozwiązanie chcieliśmy umożliwić naszym klientom swobodny wybór najbardziej interesujących dla nich sesji, a samą agendę spotkania mogliśmy wzbogacić o więcej inspirujących tematów.

Jak zmienia się Business Central? Wchodzimy w erę sztucznej inteligencji

Podczas jednej z pierwszych prelekcji opowiedzieliśmy o tym, w jakim kierunku zmierza Dynamics 365 Business Central. Z roku na rok obserwujemy, jak intensywnie rozrasta się środowisko dodatkowych rozwiązań dla systemu. Microsoft konsekwentnie inwestuje m.in. w rozwój ekosystemu zintegrowanych rozwiązań, a obecnie jednym z tematów wzbudzających nie małe emocje jest oczywiście AI.

Business Central na BC Customer Day 2023

Z tego względu zaprezentowaliśmy nieco szerzej to, jaką wartość w tej chwili sztuczna inteligencja i oparte na niej rozwiązanie Copilot dodaje nie tylko do samego Business Central, ale również Mirosoft 365 oraz usług Power Platform. W pierwszym przypadku wspomaga już m.in. tworzenie podsumowań spotkań, klasyfikację tekstów, generowanie i moderowanie treści, analizę sentymentów, tłumaczenia czy odpowiedzi na wiadomości e-mail. Ze stopniowo rozszerzanej asysty Copilota możemy też korzystać przy tworzeniu aplikacji w Power Apps, przepływów pracy Power Automate, raportowaniu w Power BI oraz opracowywaniu treści i struktur danych w Power Pages.

Temat sztucznej inteligencji był szeroko omawiany również podczas listopadowej konferencji dla partnerów Dynamics 365 Business Central, co szerzej opisaliśmy w artykule – Directions EMEA 2023: Czy AI i Copilot odmienią sposób korzystania z Business Central?

Copilot w Business Central

Dodatkowych aplikacji biznesowych wciąż przybywa

I to właśnie im poświęciliśmy jedną ze ścieżek tematycznych. Na Microsoft AppSource – platformie gromadzącej szereg dodanych rozwiązań dla narzędzi Microsoft – jest już ponad 4,5 tyś. aplikacji wyłącznie dla Business Central. Wybór jest więc ogromny, a my dokładamy do niego swoją cegiełkę, udostępniając obecnie ponad 23 aplikacje, z których część mieliśmy przyjemność przybliżyć klientom właśnie 16 listopada. A kolejne wciąż w drodze!

Aplikacje biznesowe dla Dynamics 365 Business Central

Ścieżka tematyczna nie skupiła się jednak wyłącznie na portfolio naszych produktów. Podczas sesji wzbogaconych o demo, pokazaliśmy w akcji rozwiązania:

  •  Visual Advanced Production Scheduler – graficzne narzędzie planistyczne dla firm produkcyjnych;
  •  Continia Document Capture do digitalizacji dokumentów zakupu i sprzedaży;
  •  Microsoft Power BI – jedno z najbardziej efektywnych narzędzi dedykownych zaawansowanej analizie biznesowej.

 

Krajowy System e-Faktur i zmiany w metodach współpracy

Drugą ścieżkę części konferencyjnej rozpoczęliśmy od angażującego obecnie tematu integracji Business Central z KSeF. Przeanalizowaliśmy związane z tym wymagania prawne, a także aspekty implementacji projektu funkcjonalnego, omawiając najważniejsze założenia, dostępność oraz strategie utrzymania i dalszego rozwoju. Przybliżyliśmy również, jakie możliwości stoją przed użytkownikami, którzy korzystają z niewspieranych wersji systemu ERP.

Krajowy System e-Faktur w ERP

Stale ewoluujący produkt, zwiększające się portfolio naszych własnych aplikacji, zmiany w otoczeniu biznesowym i kolejne doświadczenia projektowe to czynniki, które naturalną siłą rzeczy prowadzą też do zmian w naszych metodach pracy. Omówiliśmy dokładnie nowe praktyki, które mają na celu ułatwienie komunikacji z klientami i udskonalenie wsparcia, jakie zapewniamy użytkownikom. Stąd wprowadzenie Nowej Umowy Serwisowej, jednego punktu kontaktu – tzw. SPOC, oraz optymalizacja trybu obsługi zgłoszeń.

Time to upgrade

Niezmiennie istotnym tematem było również przejście na nowe wersje systemu. Polityka Microsoft dotycząca zasad utrzymania i wsparcia produktu powinna stanowić dla użytkowników bodziec do decyzji o upgradzie. Nowe wersje Dynamics 365 Business Central pojawiają się aż dwa razy do roku, a ich okres wsparcia jest krótszy niż wcześniej. Stąd celem naszej prelekcji było przekazanie jak najlepszych praktyk i sprawdzonych scenariuszy przejścia do najnowszej wersji Business Central

Upgrade w Business Central

Wyjątkowy wieczór z rozdaniem nagród BC Customer Awards

Zgodnie z tradycją, BC Customer Day 2023 nie obejmowało jedynie części konferencyjnej. Wieczorem spotkaliśmy się z klientami w jednej z najbardziej znanych warszawskich restauracji – Baila Show & Dining, by w swobodnej atmosferze podzielić się refleksjami i inspiracjami na przyszłość.

BC Customer Day 2023

Kolację wzbogacił występ zespołu jazzowego oraz kolejna już edycja rozdania nagród BC Customer Awards, podczas której wyłoniliśmy zwycięzców w 4 kategoriach dla firm oraz 1 kategorii indywidualnej.

Jeszcze raz serdecznie gratulujemy i dziękujemy za dotychczasową, wyjątkową współpracę firmom:

  • BLIK – za decyzję o rozbudowanej instalacji z wykorzystaniem szerokich możliwości ekosystemu One Microsoft,
  • Radaway – za odwagę i determinację we wdrażaniu cyfrowych innowacji,
  • AVK – za szerokie wykorzystanie aplikacji IT.integro,
  • Burda Media Polska – za mistrzowską realizację projektu w zgodzie z metodyką projektową i założeniami,
  • oraz Pani Magdalenie Furs z Gi Group, czyli zwyciężczyni w kategorii Biznesowa osobowość roku.

 

I oczywiście dziękujemy wszystkim gościom BC Customer Day 2023 za to, że możemy budować z Wami wspólną przyszłość opartą na inspirujących technologiach!

 

  • Siła AI i innowacji ekosystemu Microsoft: Zapraszamy liderów biznesu na Dynamics Business Forum 2025!

    Dynamics Business Forum 2025
  • Gazele Biznesu 2024: IT.integro wśród najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce

    Gazele Biznesu 2024
  • Zabytkowa willa nową siedzibą IT.integro

  • Przedsiębiorstwo Fair Play 2024 – IT.integro w gronie liderów etycznego biznesu

    IT.integro z tytułem Przedsiębiorstwo Fair Play 2024
  • Podsumowanie Directions EMEA 2024: Co działo się w Wiedniu?

    Directions EMEA 2024
  • Kształtujemy przyszłość razem z klientami. Najważniejsze wnioski z BC Customer Day 2024

    BC Customer Day 2024 - konferencja dla klientów IT.integro