Magdalena Stypczyńska
Starszy specjalista ds. sprzedaży
HR & Payroll Manager to aplikacja kadrowo-płacowa, która stanowi rozszerzenie funkcjonalności dla systemów ERP, w tym Microsoft Dynamics 365 Business Central, w zakresie zarządzania personelem i rachuby płac.
Umożliwia między innymi tworzenie kadrowej bazy danych, generowanie licznych dokumentów, prowadzenie ewidencji czasu pracy i absencji, wyliczanie wynagrodzeń i zasiłków, a także księgowanie list płac według definiowalnych kryteriów. Aplikacja HR & Payroll Manager wcześniej nosiła nazwę Kadry i Płace.
online
on-premises
Moduł bazowy
300
/ miesiąc
Użytkownik HR
50
/ miesiąc
on-premises
Moduł bazowy
10000
+EP
Użytkownik HR
1500
+EP
Opiekun produktu
Starszy specjalista ds. sprzedaży
Sprawdź listę linków i uzyskaj szybki dostęp do materiałów, raportów i kluczowych zasobów.
W trakcie wdrożeń aplikacji HR & Payroll Manager napotykamy wiele wyzwań funkcjonalnych oraz procesowych wynikających z bardzo szerokiego spektrum działalności naszych klientów. Posiadając wieloletnie doświadczenie, potrafimy w taki sposób modelować procesy, aby wychodzić naprzeciw oczekiwaniu naszych klientów. Na szczególną uwagę zasługuje cały pakiet funkcjonalny pozwalający na masową obsługę procesów, między innymi: Zbiorcze zarządzanie pracownikami, umowami, planowanie czasu pracy, ewidencja dodatków i potrąceń itd. Bardzo ważnym elementem naszej funkcjonalności jest praktycznie nieograniczona możliwość konfiguracji księgowań kosztów wynagrodzeń. Mając na myśli moduł HR & Payroll Manager musimy zawsze pamiętać o zgodności z obowiązującymi regulacjami prawnymi.
Odkryj rozwiązania, które wspierają rozwój biznesu i automatyzują procesy. Skorzystaj z nowoczesnych narzędzi IT dopasowanych do potrzeb Twojej firmy!
Starszy specjalista ds. sprzedaży