Microsoft 365

Narzędzia Microsoft 365 zintegrowane z Dynamics 365 Business Central

Microsoft 365 logo

Nowy sposób współpracy i komunikacji dzięki Excel, Outlook i Teams w Business Central

Wszyscy korzystamy z takich narzędzi, jak Word, Excel, OneDrive czy Outlook. Teraz narzędzia Microsoft 365 (dawniej Office 365) są zintegrowane z systemem ERP. Pozwala to na realizowanie zadań bez przełączania się pomiędzy aplikacjami, co zakłócało przepływy pracy. Z poziomu Dynamics 365 Business Central możemy edytować dane w arkuszach Excel, załączać dokumenty z systemu do e-maili, czy nawet przesyłać dane do Microsoft Teams.

microsoft 365 w business central

Efektywna współpraca w Microsoft Teams

Użytkownicy Microsoft Dynamics 365 Business Central mają natychmiastowy dostęp do kluczowych danych biznesowych bezpośrednio w aplikacji Microsoft Teams.

microsoft 365 w business central Teams

Co oferuje integracja Microsoft Teams z Dynamics 365 Business Central?

  • Przeglądanie i udostępnianie kontaktów, np. dostawców lub klientów

  • Udostępnianie kartotek w czatach, aby wyświetlać, edytować czy omawiać dane ze współpracownikami

  • Udostępnianie w Teams linków do stron w Business Central

  • Dodawanie zakładek Business Central do kanału lub czatu w Teams

  • z

    Bezpieczne zarządzanie danymi z systemu w arkuszach Excel

    Dane zgromadzone w Dynamics 365 Business Central mogą być edytowane w arkuszach Excel. Jest to szczególnie przydatne w przypadku wprowadzania zmian dotyczących dużej liczby rekordów na listach w Business Central. W wielu przypadkach edycja takich danych przy użyciu Microsoft Excel jest znacznie szybsza.

    microsoft 365 w business central - excel

    Co oferuje integracja systemu ERP z Excel?

  • Szybki eksport i import danych do systemu

  • Minimalizację ryzyka wystąpienia błędów

  • Elastyczność i wygoda w codziennej pracy

  • Możliwość analizy danych z systemu ERP w Excel

  • Bezpieczeństwo danych, które nie są zapisywane lokalnie przez użytkowników

  • z

    Łatwiejsza współpraca z klientami i dostawcami w Outlooku

    Integracja z Dynamics 365 Business Central umożliwia zarządzanie interakcjami biznesowymi z klientami i dostawcami bezpośrednio w Microsoft Outlook.

    microsoft 365 w business central - outlook

    Rozszerzenie do Outlooka składa się z dwóch mniejszych dodatków:

    Szczegółowe informacje kontaktu

    Funkcja pozwala na wyszukiwanie informacji o klientach i dostawcach Business Central w e-mailach i kalendarzach Outlooka oraz na tworzenie i wysyłanie dokumentów biznesowych Business Central, takich jak oferty sprzedaży i faktury.

    Wyszukanie dokumentu

    Funkcja umożliwia bezpośrednie połączenie z dokumentami biznesowymi w Business Central, gdy są one wspomniane w e-mailu.

    Zarządzanie dokumentami, efektywna współpraca i bezpieczeństwo danych z Microsoft OneDrive

    Integracja OneDrive z Dynamics 365 Business Central otwiera przedsiębiorstwom nowe możliwości w zakresie efektywnego zarządzania dokumentami, współpracy, bezpieczeństwa danych i mobilności. Firmy, które wykorzystują te narzędzia, mogą znacząco poprawić swoje procesy biznesowe i efektywność pracy.

    microsoft 365 w dynamics 365 business central - onedrive

    Co oferuje integracja OneDrive z Business Central?

  • Szybki eksport i import danych do systemu

    OneDrive umożliwia łatwe przechowywanie i udostępnianie dokumentów biznesowych bezpośrednio z Business Central.

  • Współpraca w czasie rzeczywistym

    Umożliwia edycję i współpracę nad dokumentami przez wielu użytkowników jednocześnie, zwiększając produktywność.

  • Bezpieczeństwo i zarządzanie dostępem

    Zapewnia zaawansowane opcje bezpieczeństwa i kontroli dostępu do przechowywanych dokumentów.

  • Mobilność i dostępność

    Oferuje dostęp do plików z każdego miejsca i urządzenia, wspierając pracę zdalną i mobilność pracowników.

  • Automatyzacja i efektywność

    Pozwala na automatyzację procesów biznesowych poprzez łatwe zarządzanie dokumentami.

  • Integracja z innymi narzędziami Microsoft 365

    Ułatwia integrację z innymi aplikacjami Microsoft 365, co pozwala na lepsze wykorzystanie danych z Business Central.

  • z

    Microsoft Copilot w Microsoft 365: Asystent AI w codziennej pracy

    Microsoft 365 Copilot to nowe narzędzie AI, które integruje się z aplikacjami takimi jak Word, Excel, PowerPoint, Outlook oraz Teams. Dzięki asystentowi AI wbudowanemu we wszystkie aplikacje, których najczęściej używamy do pracy, możemy tworzyć, analizować oraz automatyzować zadania na każdym etapie pracy. Użytkownicy korzystają także z funkcji Business Chat, która integruje wszystkie dane – z kalendarza, maili, czatów, kontaktów, spotkań czy dokumentów. W ten sposób możesz wyszukiwać informacje ze wszystkich dostępnych źródeł. Copilot dla Microsoft 365 jest dostępny jako dodatek i wymaga osobnej licencji.

    Copilot w Microsoft 365 wspiera kreatywność

    Copilot w Word pomoże Ci stworzyć pierwszy draft, zredagować tekst, poprawić jakość treści. Dzięki integracji z PowerPoint zaprojektujesz imponujące prezentacje, dostarczając Copilotowi proste polecenia oraz treści z innych dokumentów. W arkuszach Excel możesz wysłać zapytanie do Copilota o analizę Twoich danych, wyznaczenie trendów czy wizualizację danych.

    Synergia narzędzi biznesowych zwiększa produktywność

    Copilot w Microsoft 365 pozwala zautomatyzować rutynowe zadania na zupełnie nowym poziomie. Copilot w Outlooku szybko tworzy podsumowania maili oraz całych wątków, a także pisze propozycje odpowiedzi. Podobnie działa w Microsoft Teams, dostarczając informacje i wspierając użytkowników w sprawnej komunikacji ze współpracownikami. Copilot w Power Platform automatyzuje zadania poprzez np. tworzenie czatbotów czy aplikacji.

    AI w narzędziach Microsoft 365 i systemie ERP podnosi poziom jakości

    Dzięki pracy z Copilotem w Microsoft 365 możesz zwiększyć swoje umiejętności i podnieść jakość pracy. Zyskujesz narzędzie o bogatej funkcjonalności, z którym możesz komunikować się w języku naturalnym – bez konieczności przechodzenia rozbudowanych szkoleń. AI zmieni to, w jaki sposób pracujesz. Eksplorując nowe możliwości, szybko zyskasz przewagę.

    Poznaj wszystkie możliwości ekosystemu Microsoft

    Power Platform

    Power Platform

    Narzędzia niskokodowe pozwolą Ci przyspieszyć wdrażanie innowacji w Twojej firmie m.in. poprzez kreowanie własnych asystentów AI, tworzenia aplikacji, automatyzację przepływów pracy, analizy danych, oraz tworzenie

    1. Ekosystem Microsoft

    Zarządzanie projektami

    Funkcjonalność do zarządzania projektami w Business Central pozwala na monitorowanie postępów, kontrolę kosztów, terminów i wydajności, co wpływa na wyższą rentowność projektów. System ERP usprawnia

    1. Funkcjonalności

    Microsoft Copilot

    AI w systemie ERP

    Microsoft Copilot w Business Central to inteligentny asystent AI zaprojektowany dla pracowników korzystających z systemu ERP. Jego głównym celem jest zwiększenie kreatywności i produktywności oraz

    1. Funkcjonalności

    Zarządzanie finansami

    Microsoft Dynamics 365 Business Central umożliwia skuteczne monitorowanie, planowanie oraz kontrolowanie finansowych aspektów działalności przedsiębiorstwa. System oferuje funkcje, które można dostosować do specyficznych potrzeb organizacji,

    1. Funkcjonalności

    Serwis

    Microsoft Dynamics 365 Business Central umożliwia kompleksowe zarządzanie działaniami serwisowymi. Dzięki temu obszarowi funkcjonalnemu firmy mogą skutecznie planować, monitorować oraz optymalizować procesy serwisowe, co prowadzi

    1. Funkcjonalności

    Produkcja

    Moduł Produkcja w umożliwia kompleksowe zarządzanie procesami produkcyjnymi w Dynamics 365 Business Central. System ERP pozwala firmom efektywnie planować, nadzorować i optymalizować produkcję. To prowadzi

    1. Funkcjonalności

    Zapasy magazynowe

    Microsoft Dynamics 365 Business Central pozwala na skuteczne zarządzanie stanami magazynowymi, optymalizację operacji magazynowych oraz kontrolowanie kosztów związanych z przechowywaniem produktów. System ułatwia utrzymanie dostępności

    1. Funkcjonalności

    Analityka, BI i raportowanie

    Raportowanie i analiza danych pozwalają na skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem oraz kontrolę efektywności realizowanych procesów. Microsoft Dynamics 365 Business Central oferuje zaawansowane narzędzia Business Intelligence, które

    1. Funkcjonalności

    System ERP dla polskich firm

    Microsoft Dynamics 365 Business Central jest wszechstronnym oprogramowaniem ERP przeznaczonym dla firm na całym świecie. System ten oferuje lokalne aplikacje, które rozszerzają jego funkcjonalności, aby

    1. Dostępność

    Globalny system ERP

    Dla firm kluczowe jest nie tylko rozwijanie działalności, ale także zdobywanie nowych rynków. W dobie globalizacji przedsiębiorstwa potrzebują technologii dostępnej w każdym miejscu, gdzie mają

    1. Dostępność

    Licencjonowanie i infrastruktura

    Microsoft Dynamics 365 Business Central oferuje elastyczne opcje licencjonowania i różnorodne modele wdrożeniowe, dostosowane do potrzeb różnych przedsiębiorstw. Infrastruktura systemu ERP obejmuje zarówno wersje online

    1. Licencjonowanie

    Sprzedaż i marketing

    Moduł Sprzedaży i Marketingu w Microsoft Dynamics 365 Business Central umożliwia skuteczne zarządzanie procesami związanymi z pozyskiwaniem klientów, budowaniem relacji oraz prowadzeniem kampanii marketingowych. Dzięki

    1. Funkcjonalności

    Planowanie i dostępność zaopatrzenia

    Funkcjonalności planowania i zarządzania zaopatrzeniem w Microsoft Dynamics 365 Business Central umożliwiają optymalizację procesów dostaw oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Dzięki precyzyjnemu planowaniu zamówień przedsiębiorstwa mogą

    1. Funkcjonalności

    Zakupy i płatności

    Moduł Zakupów i Płatności w Microsoft Dynamics 365 Business Central znacząco usprawnia zarządzanie procesami zakupowymi, umożliwiając skuteczną kontrolę nad kosztami, terminowością dostaw oraz dokładnością rozliczeń

    1. Funkcjonalności

    Realizacja zamówień i dostaw

    Funkcje związane z realizacją zamówień i dostaw w Microsoft Dynamics 365 Business Central umożliwiają skuteczne zarządzanie całym procesem sprzedaży i logistyką dostaw. Te zaawansowane narzędzia

    1. Funkcjonalności

    Zarządzanie magazynem

    Zarządzanie magazynem w Microsoft Dynamics 365 Business Central wspiera firmy w skutecznym zarządzaniu zapasami, usprawnieniu procesów magazynowych oraz zwiększeniu precyzji operacji logistycznych. Firmy mogą zredukować

    1. Funkcjonalności

    microsoft appsource

    Microsoft AppSource

    Partnerzy Microsoft dostarczają wiedzę, integracje z rozwiązaniami firm trzecich oraz aplikacje biznesowe i branżowe, które rozszerzają możliwości systemu, bez konieczności ponoszenia kosztów tworzenia indywidualnych modyfikacji.

    1. Ekosystem Microsoft