Efektywna współpraca w Microsoft Teams
Użytkownicy Microsoft Dynamics 365 Business Central mają natychmiastowy dostęp do kluczowych danych biznesowych bezpośrednio w aplikacji Microsoft Teams.
Co oferuje integracja Microsoft Teams z Dynamics 365 Business Central?
Bezpieczne zarządzanie danymi z systemu w arkuszach Excel
Dane zgromadzone w Dynamics 365 Business Central mogą być edytowane w arkuszach Excel. Jest to szczególnie przydatne w przypadku wprowadzania zmian dotyczących dużej liczby rekordów na listach w Business Central. W wielu przypadkach edycja takich danych przy użyciu Microsoft Excel jest znacznie szybsza.
Co oferuje integracja systemu ERP z Excel?
Łatwiejsza współpraca z klientami i dostawcami w Outlooku
Integracja z Dynamics 365 Business Central umożliwia zarządzanie interakcjami biznesowymi z klientami i dostawcami bezpośrednio w Microsoft Outlook.
Rozszerzenie do Outlooka składa się z dwóch mniejszych dodatków:
Szczegółowe informacje kontaktu
Funkcja pozwala na wyszukiwanie informacji o klientach i dostawcach Business Central w e-mailach i kalendarzach Outlooka oraz na tworzenie i wysyłanie dokumentów biznesowych Business Central, takich jak oferty sprzedaży i faktury.
Wyszukanie dokumentu
Funkcja umożliwia bezpośrednie połączenie z dokumentami biznesowymi w Business Central, gdy są one wspomniane w e-mailu.
Zarządzanie dokumentami, efektywna współpraca i bezpieczeństwo danych z Microsoft OneDrive
Integracja OneDrive z Dynamics 365 Business Central otwiera przedsiębiorstwom nowe możliwości w zakresie efektywnego zarządzania dokumentami, współpracy, bezpieczeństwa danych i mobilności. Firmy, które wykorzystują te narzędzia, mogą znacząco poprawić swoje procesy biznesowe i efektywność pracy.
Co oferuje integracja OneDrive z Business Central?
Microsoft Copilot w Microsoft 365: Asystent AI w codziennej pracy
Microsoft 365 Copilot to nowe narzędzie AI, które integruje się z aplikacjami takimi jak Word, Excel, PowerPoint, Outlook oraz Teams. Dzięki asystentowi AI wbudowanemu we wszystkie aplikacje, których najczęściej używamy do pracy, możemy tworzyć, analizować oraz automatyzować zadania na każdym etapie pracy. Użytkownicy korzystają także z funkcji Business Chat, która integruje wszystkie dane – z kalendarza, maili, czatów, kontaktów, spotkań czy dokumentów. W ten sposób możesz wyszukiwać informacje ze wszystkich dostępnych źródeł. Copilot dla Microsoft 365 jest dostępny jako dodatek i wymaga osobnej licencji.
Copilot w Microsoft 365 wspiera kreatywność
Copilot w Word pomoże Ci stworzyć pierwszy draft, zredagować tekst, poprawić jakość treści. Dzięki integracji z PowerPoint zaprojektujesz imponujące prezentacje, dostarczając Copilotowi proste polecenia oraz treści z innych dokumentów. W arkuszach Excel możesz wysłać zapytanie do Copilota o analizę Twoich danych, wyznaczenie trendów czy wizualizację danych.
Synergia narzędzi biznesowych zwiększa produktywność
Copilot w Microsoft 365 pozwala zautomatyzować rutynowe zadania na zupełnie nowym poziomie. Copilot w Outlooku szybko tworzy podsumowania maili oraz całych wątków, a także pisze propozycje odpowiedzi. Podobnie działa w Microsoft Teams, dostarczając informacje i wspierając użytkowników w sprawnej komunikacji ze współpracownikami. Copilot w Power Platform automatyzuje zadania poprzez np. tworzenie czatbotów czy aplikacji.
AI w narzędziach Microsoft 365 i systemie ERP podnosi poziom jakości
Dzięki pracy z Copilotem w Microsoft 365 możesz zwiększyć swoje umiejętności i podnieść jakość pracy. Zyskujesz narzędzie o bogatej funkcjonalności, z którym możesz komunikować się w języku naturalnym – bez konieczności przechodzenia rozbudowanych szkoleń. AI zmieni to, w jaki sposób pracujesz. Eksplorując nowe możliwości, szybko zyskasz przewagę.