Magdalena Stypczyńska
Starszy specjalista ds. sprzedaży
Aplikacja Cash Desk Management rozszerza standardową funkcjonalność systemu ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central w zakresie obsługi i przetwarzania operacji i transakcji kasowych.
Aplikacja IT.integro umożliwia kontrolę salda konta kasy i pozwala generować raporty kasowe. Jedocześnie pozwala użytkownikom elastycznie i optymalnie definiować zasady rejestrowania operacji kasowych.
Funkcjonalność Cash Desk Management umożliwia między innymi :
Przetwarzanie transakcji kasowych w Cash Desk Management odbywa zgodnie z obiegiem dokumentów kasowych i zasadami obrotu gotówkowego zdefiniowanymi w firmie.
Cash Desk Management może być wykorzystywany w firmach prowadzących działalność w różnych krajach. Elastyczna architektura aplikacji umożliwia rozbudowanie funkcjonalności o nowe elementy spełniające specyficzne wymagania dotyczące obsługi, ewidencjonowania i raportowania operacji kasowych, które obowiązują w poszczególnych firmach oraz krajach.
Kartoteka kasy jest głównym elementem aplikacji Cash Desk Management. Umożliwia...
Kartoteka kasy jest głównym elementem aplikacji Cash Desk Management. Umożliwia określenie podstawowych danych i ustawień dla danej kasy takich jak:
Cash Desk Management rozszerza standardową funkcjonalność Business Central o dodatkowe...
Cash Desk Management rozszerza standardową funkcjonalność Business Central o dodatkowe możliwości w zakresie przetwarzania transakcji kasowych w oparciu o dodatkowe ustawienia i raporty.
Dzięki aplikacji transakcje, które są realizowane na danej kasie, można ewidencjonować i księgować w systemie Dynamics 365 Business Central przy pomocy dokumentów kasowych wpłaty i wypłaty. Aplikacja Cash Desk Management umożliwia:
Aplikacja umożliwia również drukowanie zaksięgowanych dokumentów kasowych na podstawie zdefiniowanych...
Aplikacja umożliwia również drukowanie zaksięgowanych dokumentów kasowych na podstawie zdefiniowanych typów raportów takich jak:
Raporty kasowe są zestawieniem dokumentów kasowych z wybranego okresu, które...
Raporty kasowe są zestawieniem dokumentów kasowych z wybranego okresu, które uwzględnia zaksięgowane dowody wpłaty lub wypłaty. Aplikacja umożliwia wprowadzanie zmian w wygenerowanym raporcie i ponowne przeliczenie salda końcowego po zmianach.
online
on-premises
Moduł + 1 użytkownik
40
/ miesiąc
Dodatkowy użytkownik
10
/ miesiąc
on-premises
Moduł + 1 użytkownik
1100
+ EP
Dodatkowy użytkownik
100
+ EP
Opiekun produktu
Starszy specjalista ds. sprzedaży
Sprawdź listę linków i uzyskaj szybki dostęp do materiałów, raportów i kluczowych zasobów.
Wydając aplikację Cash Desk Management chcemy umożliwić firmom działającym w różnych lokalizacjach i w różnych krajach udoskonaloną obsługę operacji kasowych. Z perspektywy doświadczeń wieloletniej pracy z systemem Microsoft Dynamics 365 Business Central, i wielu doświadczeń zebranych od naszych klientów, postrzegamy to rozwiązanie jako precyzyjną odpowiedź na często pojawiające się wymagania użytkowników, które nie mogą być w pełni spełnione przez standardową funkcjonalność systemu. Mamy też na względzie to, iż z czasem mogą pojawiać się nowe pomysły usprawniające przetwarzanie transakcji kasowych i będziemy pracować nad tym, by Cash Desk Management te potrzeby w pełni realizował również w przyszłości.
Odkryj rozwiązania, które wspierają rozwój biznesu i automatyzują procesy. Skorzystaj z nowoczesnych narzędzi IT dopasowanych do potrzeb Twojej firmy!
Starszy specjalista ds. sprzedaży