Cash Desk Management
aplikacja dla Microsoft Dynamics 365 Business Central

Wydajniejsze operacje, transakcje i raporty kasowe

Aplikacja Cash Desk Management rozszerza standardową funkcjonalność systemu ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central w zakresie obsługi i przetwarzania operacji i transakcji kasowych.

 

Aplikacja IT.integro umożliwia kontrolę salda konta kasy i pozwala generować raporty kasowe. Jedocześnie pozwala użytkownikom elastycznie i optymalnie definiować zasady rejestrowania operacji kasowych.

 

Funkcjonalność Cash Desk Management umożliwia między innymi :

  • prowadzenie wielu kas w różnych walutach;
  • wprowadzanie, księgowanie oraz wydruk dowodów wpłat i wypłat i raportów kasowych;
  • bezpośrednie rozliczanie należności i zobowiązań;
  • bieżącą i okresową kontrolę przy pomocy generowanych raportów kasowych.

 

Przetwarzanie transakcji kasowych w Cash Desk Management odbywa zgodnie z obiegiem dokumentów kasowych i zasadami obrotu gotówkowego zdefiniowanymi w firmie.

 

Cash Desk Management może być wykorzystywany w firmach prowadzących działalność w różnych krajach. Elastyczna architektura aplikacji umożliwia rozbudowanie funkcjonalności o nowe elementy spełniające specyficzne wymagania dotyczące obsługi, ewidencjonowania i raportowania operacji kasowych, które obowiązują w poszczególnych firmach oraz krajach.

 

Jakie problemy rozwiązuje Cash Desk Management?

  • Kontrola operacji kasowych

    Użytkownik otrzymuje większe możliwości raportowania oraz kontroli nad operacjami kasowymi dzięki generowanym raportom kasowym.

    Kontrola operacji kasowych

    Użytkownik otrzymuje większe możliwości raportowania oraz kontroli nad operacjami kasowymi dzięki generowanym raportom kasowym.

  • Swoboda działalności w wielu krajach

    Aplikacja pozwala na obsługę wielu kas w różnych walutach, a także gwarantuje dostosowanie systemu...

    Swoboda działalności w wielu krajach

    Aplikacja pozwala na obsługę wielu kas w różnych walutach, a także gwarantuje dostosowanie systemu Dynamics 365 Business Central do lokalnych wymagań prawnych dotyczących obsługi, ewidencjonowania i raportowania operacji kasowych.

     

  • Obsługa dokumentów

    Cash Desk Management umożliwia wprowadzanie, księgowanie i wydruk dokumentów kasowych dotyczących wpłat i wypłat.

    Obsługa dokumentów

    Cash Desk Management umożliwia wprowadzanie, księgowanie i wydruk dokumentów kasowych dotyczących wpłat i wypłat.

  • z

    Funkcjonalności Cash Desk Management

  • Kartoteka kasy

    Kartoteka kasy

    Kartoteka kasy jest głównym elementem aplikacji Cash Desk Management. Umożliwia określenie podstawowych danych i ustawień dla danej kasy takich jak:

    • użytkownika, który jako kasjer będzie upoważniony do księgowania operacji realizowanych na danej kasie;
    • waluty, w jakiej będą ewidencjonowane operacje na danej kasie;
    • serii numeracji dla dokumentów (raportów kasowych oraz dowodów wpłaty i wypłaty);
    • blokowanie księgowania dokumentów kasowych w przypadku, gdy w wyniku księgowania saldo na kasie będzie ujemne.

     

    Cash Desk Management - Kartoteka kasy

  • Obsługa transakcji kasowych

    Obsługa transakcji kasowych

    Cash Desk Management rozszerza standardową funkcjonalność Business Central o dodatkowe możliwości w zakresie przetwarzania transakcji kasowych w oparciu o dodatkowe ustawienia i raporty.

    Dzięki aplikacji transakcje, które są realizowane na danej kasie, można ewidencjonować i księgować w systemie Dynamics 365 Business Central przy pomocy dokumentów kasowych wpłaty i wypłaty. Aplikacja Cash Desk Management umożliwia:

    • wybór serii numeracji dla numerów kont, na których są księgowane operacje kasowe,
    • wybór grupy księgowej konta bankowego, na którym są ewidencjonowane operacje kasowe,
    • wybór kasy (jako kodu źródłowego transakcji) dla transakcji zgodnie z zasadami określonymi w firmie;
    • wprowadzenie wartości wymiarów globalnych na dokumentach kasowych;
    • wprowadzenie wartości wymiarów dodatkowych po wcześniejszej edycji domyślnego zestawu wymiarów;
    • określenie typu oraz numeru dokumentu rozliczającego;
    • wskazanie płatnika i odbiorcy płatności;
    • wydrukowanie testowej i (po zaksięgowaniu) ostatecznej wersji dowodów wpłaty lub wypłaty;
    • księgowanie wpłat lub wypłat dokonywanych pomiędzy kasami lub kontami bankowymi przy pomocy konta K/G „Środki pieniężne w drodze”.
  • Raporty

    Raporty

    Aplikacja umożliwia również drukowanie zaksięgowanych dokumentów kasowych na podstawie zdefiniowanych typów raportów takich jak:

    • dowód wpłaty i dowód wypłaty (wersja testowa),
    • dowód wpłaty i dowód wypłaty (wersja ostateczna),
    • raport kasowy.

     

    Cash Desk Management | Raporty kasowe

  • Raporty kasowe

    Raporty kasowe

    Raporty kasowe są zestawieniem dokumentów kasowych z wybranego okresu, które uwzględnia zaksięgowane dowody wpłaty lub wypłaty. Aplikacja umożliwia wprowadzanie zmian w wygenerowanym raporcie i ponowne przeliczenie salda końcowego po zmianach.

     

    Cash Desk Management - Raporty

  • z

    Kartoteka kasy

    Kartoteka kasy jest głównym elementem aplikacji Cash Desk Management. Umożliwia...

    Więcej

    Kartoteka kasy

    Kartoteka kasy jest głównym elementem aplikacji Cash Desk Management. Umożliwia określenie podstawowych danych i ustawień dla danej kasy takich jak:

    • użytkownika, który jako kasjer będzie upoważniony do księgowania operacji realizowanych na danej kasie;
    • waluty, w jakiej będą ewidencjonowane operacje na danej kasie;
    • serii numeracji dla dokumentów (raportów kasowych oraz dowodów wpłaty i wypłaty);
    • blokowanie księgowania dokumentów kasowych w przypadku, gdy w wyniku księgowania saldo na kasie będzie ujemne.

     

    Cash Desk Management - Kartoteka kasy

    Obsługa transakcji kasowych

    Cash Desk Management rozszerza standardową funkcjonalność Business Central o dodatkowe...

    Więcej

    Obsługa transakcji kasowych

    Cash Desk Management rozszerza standardową funkcjonalność Business Central o dodatkowe możliwości w zakresie przetwarzania transakcji kasowych w oparciu o dodatkowe ustawienia i raporty.

    Dzięki aplikacji transakcje, które są realizowane na danej kasie, można ewidencjonować i księgować w systemie Dynamics 365 Business Central przy pomocy dokumentów kasowych wpłaty i wypłaty. Aplikacja Cash Desk Management umożliwia:

    • wybór serii numeracji dla numerów kont, na których są księgowane operacje kasowe,
    • wybór grupy księgowej konta bankowego, na którym są ewidencjonowane operacje kasowe,
    • wybór kasy (jako kodu źródłowego transakcji) dla transakcji zgodnie z zasadami określonymi w firmie;
    • wprowadzenie wartości wymiarów globalnych na dokumentach kasowych;
    • wprowadzenie wartości wymiarów dodatkowych po wcześniejszej edycji domyślnego zestawu wymiarów;
    • określenie typu oraz numeru dokumentu rozliczającego;
    • wskazanie płatnika i odbiorcy płatności;
    • wydrukowanie testowej i (po zaksięgowaniu) ostatecznej wersji dowodów wpłaty lub wypłaty;
    • księgowanie wpłat lub wypłat dokonywanych pomiędzy kasami lub kontami bankowymi przy pomocy konta K/G „Środki pieniężne w drodze”.

    Raporty

    Aplikacja umożliwia również drukowanie zaksięgowanych dokumentów kasowych na podstawie zdefiniowanych...

    Więcej

    Raporty

    Aplikacja umożliwia również drukowanie zaksięgowanych dokumentów kasowych na podstawie zdefiniowanych typów raportów takich jak:

    • dowód wpłaty i dowód wypłaty (wersja testowa),
    • dowód wpłaty i dowód wypłaty (wersja ostateczna),
    • raport kasowy.

     

    Cash Desk Management | Raporty kasowe

    Raporty kasowe

    Raporty kasowe są zestawieniem dokumentów kasowych z wybranego okresu, które...

    Więcej

    Raporty kasowe

    Raporty kasowe są zestawieniem dokumentów kasowych z wybranego okresu, które uwzględnia zaksięgowane dowody wpłaty lub wypłaty. Aplikacja umożliwia wprowadzanie zmian w wygenerowanym raporcie i ponowne przeliczenie salda końcowego po zmianach.

     

    Cash Desk Management - Raporty

    Cennik

    Subskrypcja

    online

    on-premises

    Moduł + 1 użytkownik

    40

    / miesiąc

    Dodatkowy użytkownik

    10

    / miesiąc

    Licencja wieczysta

    on-premises

    Moduł + 1 użytkownik

    1100

    + EP

    Dodatkowy użytkownik

    100

    + EP

    • Moduł – opłata za licencję wymaganą do konfiguracji aplikacji.
    • Przez użytkownika w cenniku rozumiemy osobę użytkującą daną aplikację.
    • Opłata licencyjna jest obliczana osobno dla każdego tenanta Dynamics 365 Business Central.
    • Powyższe ceny nie zawierają podatku VAT.
    • EP – opłata za „Enhancement Plan” wynosząca 19% wartości licencji.

    Zapytaj mnie o aplikację

    Cash Desk Management

    Opiekun produktu

    Magdalena Stypczyńska

    Starszy specjalista ds. sprzedaży

    Skontaktuj się ze mną

    Nasza wizja aplikacji

    Wydając aplikację Cash Desk Management chcemy umożliwić firmom działającym w różnych lokalizacjach i w różnych krajach udoskonaloną obsługę operacji kasowych. Z perspektywy doświadczeń wieloletniej pracy z systemem Microsoft Dynamics 365 Business Central, i wielu doświadczeń zebranych od naszych klientów, postrzegamy to rozwiązanie jako precyzyjną odpowiedź na często pojawiające się wymagania użytkowników, które nie mogą być w pełni spełnione przez standardową funkcjonalność systemu. Mamy też na względzie to, iż z czasem mogą pojawiać się nowe pomysły usprawniające przetwarzanie transakcji kasowych i będziemy pracować nad tym, by Cash Desk Management te potrzeby w pełni realizował również w przyszłości.

    Krzysztof Sypniewski
    Kierownik ds. rozwoju produktów

    Sprawdź nasze inne aplikacje

    Odkryj rozwiązania, które wspierają rozwój biznesu i automatyzują procesy. Skorzystaj z nowoczesnych narzędzi IT dopasowanych do potrzeb Twojej firmy!

    Advanced Product Configurator

    Advanced Product Configurator

    Konfigurator produktu dla personalizacji zleceń produkcyjnych w systemie ERP

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla firm handlowych

    3. Aplikacje produkcyjne

    Fiscalization

    Fiscalization

    Fiskalizacja w systemie ERP: obsługa dokumentów fiskalnych zgodnie z lokalnymi wymaganiami

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla polskich firm

    Bonsues & Accruals

    Bonuses & Accruals

    Rabaty i bonusy retrospektywne oraz bieżące księgowanie rozliczeń międzyokresowych

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla firm handlowych

    Master Data Management System

    Master Data Management System

    Synchronizacja i spójność danych podstawowych w ramach grupy firm

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla grup kapitałowych

    Electronic Banking

    Electronic Banking

    Bankowość elektroniczna: integracja z bankami w wielu krajach

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla grup kapitałowych

    3. Aplikacje dla polskich firm

    Polish Localization

    Polish Localization

    Zgodność z polskimi przepisami prawnymi, podatkowymi i księgowymi

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla polskich firm

    HR & Payroll Manager

    HR & Payroll Manager

    Obsługa kadr i płac w systemie ERP

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla polskich firm

    3. Aplikacje kadrowo-płacowe

    Intercompany Insights

    Intercompany Insights

    Przegląd dostępności zapasów oraz sald nabywców w firmach należących do grupy

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla firm handlowych

    3. Aplikacje dla grup kapitałowych

    Advanced Intercompany

    Advanced Intercompany

    Zarządzanie transakcjami międzyfirmowymi i monitorowanie ich w czasie rzeczywistym

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla grup kapitałowych

    Advanced Cost Allocations

    Advanced Cost Allocations

    Księgowanie równoległe, alokacja kalkulacja kosztów produkcji

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje produkcyjne

    Magdalena Stypczyńska

    Starszy specjalista ds. sprzedaży

    Opiekun produktu

    Zapytaj mnie o aplikację Cash Desk Management