Advanced Intercompany
aplikacja dla Microsoft Dynamics 365 Business Central

Zarządzanie transakcjami międzyfirmowymi i monitorowanie ich w czasie rzeczywistym

Aplikacja Advanced Intercompany umożliwia użytkownikom Microsoft Dynamics 365 Business Central z wielu firm usprawnienie wymiany handlowej (głównie poprzez wymianę dokumentów sprzedaży i zakupu w czasie rzeczywistym). Rozwiązanie łączy w sobie zalety typowego systemu elektronicznej wymiany danych ze specyficznymi wymaganiami funkcjonalnymi wspierającymi realizację transakcji międzyfirmowych, w tym śledzenia ilości i wartości zapasów w drodze.

Dodatkowo Advanced Intercompany usprawnia i automatyzuje proces dostawy bezpośredniej zapasów (drop shipment) między firmami, w przypadku, gdy produkty są dostarczane do nabywcy końcowego bezpośrednio z magazynu partnera międzyfirmowego. 

a man and woman looking at a tablet

Jakie problemy rozwiązuje Advanced Intercompany?

Funkcjonalności Advanced Intercompany

a man and woman shaking hands in a warehouse

Handel międzyfirmowy

Proces synchronizacji dokumentów jest uruchamiany w momencie zwolnienia nowego zamówienia...

Więcej
a man and woman signing a document

Dostawa bezpośrednia (drop shipment)

Dzięki aplikacji Advanced Intercompany możliwa jest obsługa procesu tzw. dostawy...

Więcej
a man in a blue shirt loading boxes into a van

Zwroty międzyfirmowe

W aplikacji Advanced Intercompany można obsługiwać różne typy...

Więcej
a group of people around a table

Usługi międzyfirmowe

Advanced Intercompany umożliwia także wysyłanie zaksięgowanych dokumentów (np. niezależnych faktur...

Więcej

W jaki sposób Advanced Intercompany rozszerza standardowy moduł Dynamics 365 Business Central Intercompany?

  • Negocjacje

    Advanced Intercompany ułatwia interakcję między partnerami zaangażowanymi w procesy realizowane pomiędzy firmami w grupie. Dokument wysłany do partnera międzyfirmowego można zaktualizować lub odrzucić. Wszelkie aktualizacje dokumentu są odsyłane w celu potwierdzenia do partnera międzyfirmowego, który utworzył dokument. Partner międzyfirmowy będący dostawcą nie może przystąpić do wydania zamówienia, do czasu gdy obaj partnerzy międzyfirmowi nie zatwierdzą warunków zamówienia.

  • Stan dokumentu międzyfirmowego

    Aplikacja zawiera nowe pole stanu, które zawiera szczegółowe informacje o bieżącym stanie dokumentu międzyfirmowego. Za pomocą funkcji stanu dokumentu międzyfirmowego można również kontrolować modyfikacje dokumentów, zezwalając w danym momencie na wprowadzanie zmian tylko przez jednego partnera zaangażowanego w transakcję. Funkcja ta, w zależności od aktualnego stanu zamówienia, uniemożliwia użytkownikom wykonywanie takich czynności, jak edycja, zwalnianie lub księgowanie dokumentu.  

  • Konfigurowalna struktura dokumentu z kontrolą aktualizacji

    Struktura wymienianych dokumentów nie jest stała. Użytkownik może dostosować szablony komunikatów, wybierając pola, które mają być uwzględnione w różnych typach dokumentów. Co więcej, system może śledzić modyfikacje pól, zapobiegając nieautoryzowanym zmianom. W razie potrzeby wymagana jest zgoda użytkownika. Na przykład, jeśli pola ceny jednostkowej zmieniono w dokumencie, system wygeneruje żądanie zatwierdzenia tej modyfikacji przed przetworzeniem aktualizacji dokumentu. 

  • Ulepszona dostawa bezpośrednia

    System pozwala w łatwy sposób przekształcić zamówienie sprzedaży nabywcy końcowego w międzyfirmowe zamówienia zakupu (lub wiele zamówień zakupu do różnych dostawców). Ponadto zmiany wprowadzone po stronie partnera międzyfirmowego mogą być propagowane zarówno do międzyfirmowego zamówienia zakupu jak i do zamówienia sprzedaży nabywcy końcowego. Aplikacja wprowadza również kilka opcjonalnych ulepszeń w procedurach księgowania, czyli:

    • automatyczne księgowanie przyjęcia zakupu i wydania sprzedaży, gdy zapas jest wysyłany do nabywcy końcowego od dostawcy IC,
    • automatyczne fakturowanie nabywców końcowych.
  • Zwroty dostaw bezpośrednich

    Proces dostaw bezpośredniej jest również obsługiwany w przypadku zamówienia zwrotu. Dostawa bezpośrednia może być inicjowana zarówno przez nabywcę międzyfirmowego, jak i dostawcę międzyfirmowego, w zależności od tego, kto został powiadomiony o zamówieniu zwrotu lub gdzie zwrócono towary. 

  • Obsługa elektronicznych dowodów transakcji

    Aplikacja Advanced Intercompany jest zintegrowana z funkcjonalnością elektronicznych dowodów transakcji w Business Central. Dokumenty przychodzące, które są dołączone do zaksięgowanej faktury sprzedaży, można przenieść do międzyfirmowej faktury zakupu wystawianej przez partnera międzyfirmowego. Zmniejsza to ilość ręcznych czynności wykonywanych przez dział finansów, w przypadku gdy zaksięgowaną fakturę sprzedaży od dostawcy należy obowiązkowo dołączyć na dokumencie zakupu (np. jest to wymagane w Danii).

  • Synchronizacja śledzenia zapasów

    Advanced Intercompany umożliwia synchronizację wierszy śledzenia zapasów (w tym numerów partii i numerów seryjnych). Wiersze śledzenia zapasu mogą być wysyłane w wiadomości powiadamiającej o wydaniu. W rezultacie, nabywca międzyfirmowy otrzymuje automatycznie utworzone (lub aktualizowane) informacje o śledzeniu zapasu w dokumencie zakupu.

  • Fakturowanie wstępne

    Dzięki funkcji fakturowania wstępnego aplikacja umożliwia wystawienie faktury (lub faktury korygującej) przed fizycznym przyjęciem towarów. Funkcjonalność umożliwia wstępną rezerwację zapasów w wirtualnej lokalizacji i wystawienie faktury przed zaksięgowaniem fizycznego przyjęcia. Końcowe przyjęcie jest księgowane w lokalizacji docelowej za pomocą zlecenia przesunięcia. Kolejną zaletą tej funkcji jest to, że centrala firmy może przeglądać dostępne zapasy towarów w drodze.

  • Fakturowanie zbiorcze

    Aplikacja Advanced Intercompany umożliwia wystawienie faktury dla wielu wydań i wysłanie połączonej faktury sprzedaży, na podstawie której partner międzyfirmowy tworzy zbiorczą fakturę zakupu. Dzięki temu można zmniejszyć liczbę faktur wymienianych z partnerem międzyfirmowym.

  • Pełna automatyzacja

    Cały proces międzyfirmowy można w pełni zautomatyzować za pomocą zapisów kolejki zleceń. Administratorzy mają pełną kontrolę nad tym, które etapy procesów handlu międzyfirmowego lub księgowania powinny zostać zautomatyzowane.

  • Mapowanie danych

    Aplikacja umożliwia mapowanie wierszy dokumentu między różnymi typami dokumentów i numerami. Możliwe jest również ustawienie mapowań krzyżowych (tzn. z zasobu na konto księgi głównej). Ponadto możliwe jest skonfigurowanie reguł mapowania w celu konwertowania wartości pól zawierających dane przychodzące lub wychodzące.

  • Powiadomienie o wydaniu

    Gdy towary zostaną wydane, system może wygenerować komunikat powiadamiający partnera międzyfirmowego o tym wydaniu. 

Cennik

Subskrypcja

online

on-premises

Użytkownik

6

/ miesiąc

Unlimited

600

/ miesiąc

Licencja wieczysta

on-premises

Użytkownik

140

+EP

Unlimited

14000

+EP

  • Użytkownik – opłata za każdego użytkownika korzystającego z aplikacji
  • EP – w przypadku licencji wieczystej ceny są powiększone o opłatę Enhancement Plan (EP)
  • Unlimited – opłata nie jest uzależniona od liczby użytkowników Business Central
  • Opłata licencyjna jest obliczana osobno dla każdego tenanta Dynamics 365 Business Central
  • Powyższe ceny nie zawierają podatku VAT

Zapytaj mnie o aplikację

Advanced Intercompany

Opiekun produktu

Przemysław Kniat

Kierownik działu sprzedaży

Skontaktuj się ze mną

Opinie o Advanced Intercompany

  • Zanim korzystaliśmy z Advanced Intercompany od IT.integro, próbowaliśmy korzystać jedynie ze standardowych funkcjonalności systemu Dynamics 365 Business Central. Jednak w wielu przypadkach nie były one wystarczające, aby spełnić wymagania naszych klientów. Dlatego podjęliśmy kolejny krok mający na celu opracowanie funkcjonalności dostosowanej do specyficznych potrzeb odbiorcy. Jak wiemy, dostosowywanie aplikacji do określonych wymagań jest czasochłonne i bardzo trudne do zaplanowania, co sprawia, że projekty stają się złożone. I często pojawia się wątpliwość, czy klient otrzyma rozwiązanie, którego potrzebował. Obecnie korzystamy z Advanced Intercompany, dzięki czemu klient wie od początku, czego się spodziewać. Jest to aplikacja dość łatwa do wdrożenia, dlatego już zanim rozpoczniemy projekt, wiemy, jaki będzie rezultat końcowy. To sprawia, że my, jako partnerzy, jesteśmy zadowoleni, podobnie jak nasi klienci.

  • Advanced Intercompany jest szczególnie ważne dla naszych międzynarodowych klientów. Jest ważne dla automatyzacji przetwarzania zamówień, ale wpływa także pozytywnie na czas realizacji zamówień dla klientów naszych klientów. Poza tym, pozwala zmniejszyć liczbę błędów.

  • Rozwiązania w ramach Global Integration Apps od IT.integro są bardzo pozytywnie oceniane przez konsultantów Fellowmind. Użytkownicy doceniają głównie ich wysoką jakość, szeroki zakres funkcjonalności i intuicyjną obsługę.

  • IT.integro przejęło również nasze wcześniejsze zobowiązania związane z zainstalowanymi bazami danych. Opracowanie rozwiązania, które spełni określone wymagania w specyficznej branży daje szerokie możliwości. Mocną stroną platformy Microsoft jest połączenie wiodących aplikacji i utworzenie ekosystemu, który jak najlepiej spełni oczekiwania klienta. W naszym przypadku jest to ekosystem łączący rozwiązania Drink-IT, Master Data Management System i Advanced Intercompany od IT.integro oraz inne potencjalne aplikacje.

  • Jedną z najbardziej złożonych części projektu jest opracowanie funkcjonalności dedykowanej specyficznym potrzebom klienta. W wielu przypadkach, kiedy opracowanie takiej funkcjonalności było konieczne, korzystaliśmy z aplikacji Advanced Intercompany. Dzięki aplikacji Advanced Intercompany dostarczanej przez IT.integro zredukowaliśmy liczbę funkcjonalności przygotowanych pod specyficzne potrzeby klienta, co ułatwiło i ulepszyło zarządzanie i planowanie projektów.

  • Sprawdź nasze inne aplikacje

    Odkryj rozwiązania, które wspierają rozwój biznesu i automatyzują procesy. Skorzystaj z nowoczesnych narzędzi IT dopasowanych do potrzeb Twojej firmy!

    Polish Localization

    Polish Localization

    Zgodność z polskimi przepisami prawnymi, podatkowymi i księgowymi

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla polskich firm

    Advanced Cost Allocations

    Advanced Cost Allocations

    Księgowanie równoległe, alokacja kalkulacja kosztów produkcji

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje produkcyjne

    Bonsues & Accruals

    Bonuses & Accruals

    Rabaty i bonusy retrospektywne oraz bieżące księgowanie rozliczeń międzyokresowych

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla firm handlowych

    Cash Desk Management

    Cash Desk Management

    Wydajniejsze operacje, transakcje i raporty kasowe

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla firm handlowych

    Advanced Product Configurator

    Advanced Product Configurator

    Konfigurator produktu dla personalizacji zleceń produkcyjnych w systemie ERP

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla firm handlowych

    3. Aplikacje produkcyjne

    HR & Payroll Manager

    HR & Payroll Manager

    Obsługa kadr i płac w systemie ERP

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla polskich firm

    3. Aplikacje kadrowo-płacowe

    Fiscalization

    Fiscalization

    Fiskalizacja w systemie ERP: obsługa dokumentów fiskalnych zgodnie z lokalnymi wymaganiami

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla polskich firm

    Master Data Management System

    Master Data Management System

    Synchronizacja i spójność danych podstawowych w ramach grupy firm

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla grup kapitałowych

    Electronic Banking

    Electronic Banking

    Bankowość elektroniczna: integracja z bankami w wielu krajach

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla grup kapitałowych

    3. Aplikacje dla polskich firm

    Intercompany Insights

    Intercompany Insights

    Przegląd dostępności zapasów oraz sald nabywców w firmach należących do grupy

    1. Aplikacje autorskie

    2. Aplikacje dla firm handlowych

    3. Aplikacje dla grup kapitałowych

    Przemysław Kniat

    Kierownik działu sprzedaży

    Opiekun produktu

    Zapytaj mnie o aplikację Advanced Intercompany